jochemsmits.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reisdoor Zuid Amerika. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijn reis die vind je in het profiel.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe een berichtje achter op mijn e-mail.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jochem

Reacties

Reacties

martijn

Lieve Jochem,

Ik wens je een goede reis. Leuk om op deze manier soms wat verhalen van je te horen.
Hasta la próxima!!

Poffert

CHokieeee!
Veel plezier!
Wacht met smacht op je eerste verslag

Frederieke

Hoi Jochem,

Heeeel veel plezier en geniet van je avontuur!

Boudewijn

Superba voorbereiding!
Alsof je zometeen een paar landen verderop zit.
Klopt ook wel als je de Oceaan niet meetelt.

Astrid en Wim

Moi Jochem,
Superleuk om je op deze manier te volgen. We reizen met je mee! Heeeel veel plezier en liefs van ons.

Karien

Ha lieve neef!
Super dat het nu zo ver is! je gaaaat morgenochtend!
Ben benieuwd je te volgen en zal af en toe wat huis-tuin en keukenberichten aan je laten weten uit dit kikkerlandje.
dikke reiskus van je tantetje..:-)

Marjolein en Iede

Lieve Jochem,
Geniet van je prachtige reis. We wensen je heel veel onvergetelijke ervaringen toe!
We lezen met je mee ;-)
Liefs van ons

marjan

Lieve Jochem, ik wens je toe dat je enorm geniet en dat je verwachtingen nog overtroffen worden. Veel liefs van Marjan

marjan

lieve jochem , ik krijg maar 1 foto te zien helaas!

Karien

Ha lieve neef, Top je verhaal, je schrijft op zo'n manier dat het lijkt alsof ik naast je zit! Behalve de Parijse horror, gaat het leven hier haar gangetje... ;-)
Ik krijg ook niet meer dan 1 foto te zien!
Ben benieuwd naar je verdere avonturen!
reisliefs,

oma Loe en opa Herman

We hebben gelezen wat je allemaal gedaan hebt. Prachtige ervaringen!! Is het 's nachts koud? Terwijl wij de Sint in ons land hebben is het voorjaar bij jou. Toch? Heel leuk als je straks ook met Essie op reis gaat! We zullen blij zijn als je weer terug bent.

Karien

Waarde neef,
Tjonge, wat een prachtverhalen, als je nog een plekkie in je rugzak hebt, reis ik graag ff met je mee..:-)
Ik zie uit naar je volgende reisverhaal!
hart groet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!